Sony Ericsson T7072009-03-29 20:52:00
Print dit artikel | Email dit artikel ![]() Sony Ericsson T707 Samen met Maria Sharapova werd de Sony Ericsson T707 mobiele telefoon aangekondigd. De gebruiker van de Sony Ericsson T707 kan zijn telefoon geheel personaliseren. Zo kunnen de lichtinstellingen van de T707 Sony Ericsson verandert worden zodat je weet wie je belt. Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om de Sony Ericsson T707 te beantwoorden kun je eenvoudig met de hand over het display bewegen om deze uit te zetten. Met hetzelfde gebaar zet je de wekker van de T700 Sony Ericsson op snooze. Sony Ericsson T707 Samen met Maria Sharapova werd de Sony Ericsson T707 mobiele telefoon aangekondigd. De gebruiker van de Sony Ericsson T707 kan zijn telefoon geheel personaliseren. Zo kunnen de lichtinstellingen van de T707 Sony Ericsson veranderd worden zodat je weet wie je belt. Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om de Sony Ericsson T707 te beantwoorden, kun je eenvoudig met de hand over het display bewegen om deze uit te zetten. Met hetzelfde gebaar zet je de wekker van de T700 Sony Ericsson op snooze. T707 telefoon - 3,2 Megapixels camera De Sony Ericsson T707 wordt geleverd in een rainbow range van drie clamshells, die passen bij elke outfit. Dankzij de 3,2 Megapixels digitale camera van de Sony Ericsson T707 kun je alles vastleggen. De foto's kun je vervolgens uploaden naar een site dankzij de HTML browser van de T707. ![]() Sony Ericsson T707 mobieltje - Display Dankzij de wisselende achtergronden van de Sony Ericsson T707 kun je je telefoon altijd aanpassen aan de kleuren die je draagt. Zo kun je nooit betrapt worden op vloekende kleuren. Het 2.2 inch display van de T707 Sony Ericsson kun je aanpassen aan je eigen smaak wat ervoor zorgt dat je nooit achter loopt op stijlgebied. Het achtergrondthema van de Sony Ericsson T707 wisselt van dag naar avond waardoor de telefoon zich altijd aanpast. ![]() T707 mobiele telefoon - PlayNow arena De Sony Ericsson T707 bevat veel extra's, hierdoor wordt de T707 een product product dat je altijd bij je wilt dragen. Wanneer je games, ringtones en muziek wilt downloaden kun je gebruik maken van de PlayNow arena. Verder bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van een FM radio en Bluetooth audio streaming. ![]() T707 Sony Ericsson telefoon - Stijl “De Sony Ericsson T707 is de volgende stap in de stijlevolutie van Sony Ericsson,” aldus Harold de Kort, Communicatiemanager bij Sony Ericsson Benelux. “Maria Sharapova is voor ons de perfecte partner. Ze is niet alleen het toonbeeld van elegantie maar heeft ook inhoud, net als de Sony Ericsson T707. Ook is de Sony Ericsson T707 slank, hardwerkend, chic en begeerlijk - met recht een winnende combinatie!” Maria weet dat alle ogen dit seizoen op haar gericht zullen zijn. Dankzij haar nieuwe Sony Ericsson T707 kan ze erop vertrouwen dat ze er, wat ze ook doet, stijlvol en chic uitziet en dat ze haar leven op orde heeft met slechts een handbeweging. ![]() Maria Sharapova over de Sony Ericsson T707 “De Sony Ericsson T707 is mijn ultieme nieuwe accessoire,” aldus Maria. “Ik ben altijd onderweg en mijn telefoon moet niet alleen eenvoudig te gebruiken maar natuurlijk ook elegant zijn! Dankzij de opvallende lichteffecten en persoonlijke pulseerinstellingen mis ik nooit een gesprek en ik vind het fantastisch dat ik een oproep kan dempen door alleen maar mijn hand te bewegen. Met mijn praktische en stijlvolle Bluetooth Headset HBH-PV715 kan ik bovendien oproepen beantwoorden, mijn e-mail doornemen en vanaf de telefoon naar mijn website bloggen. Het is geweldig om een telefoon te hebben die er niet alleen mooi uitziet, maar die me ook op de hoogte houdt van alles wat ik nodig heb.”Sony Ericsson T707 mobiele telefoon - Kenmerken ![]() Sony Ericsson T707 - Prijs & Verkrijgbaarheid De Sony Ericsson T707 ondersteunt GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 UMTS/HSDPA 2100. De Sony Ericsson T707 is vanaf het tweede kwartaal verkrijgbaar in de kleuren Mysterious Black, Spring Rose en Lucid Blue. Aanbevolen gerelateerde artikelen • Sneak Preview Mio Cyclo • GLUUR DOOR DE PATRIJSPOORT VAN DE QUEEN ZENOBIA BIJ JE PRE-ORDER VAN RESIDENT EVIL™ REVELATIONS • Zikmu SOLO Parrot by Starck: de monobloc draadloze speakerzuil
|
| |||||||||||||||